Gwarancja i części zamienne

Gwarancja i części zamienne

Po pierwsze – zachowaj dowód zakupu. Oczywiście w razie potrzeby można go również znaleźć u nas, ale najbezpieczniej i najłatwiej jest zarchiwizować dowód zakupu we własnym archiwum, gdzie można go szybko dostać w swoje ręce.

Jeśli Twoje urządzenie (urządzenia) uległo awarii, najpierw przeczytaj instrukcję obsługi, która ma Ci pomóc. Instrukcja obsługi zazwyczaj zawiera rozdział poświęcony rozwiązywaniu problemów i informacje o gwarancji. Instrukcja użytkowania zawiera również dane kontaktowe producenta. Często urządzenie jest wysyłane do producenta, który następnie naprawia lub wymienia zepsute urządzenie w okresie gwarancyjnym.

Części zamienne

Chociaż wszystkie sprzedawane przez nas urządzenia są wysokiej jakości, nic nie trwa wiecznie. Części ulegające zużyciu zużywają się powoli, a waporyzatory mogą czasami lekko uderzać. W takich przypadkach powinieneś sprawdzić, czy możesz kupić nowy, aby zastąpić zużyty, zagubiony lub uszkodzony. Nawet jeśli nie możesz od razu znaleźć danej części na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dowiemy się, jak zdobyć części zamienne.

Producenci

Zdecydowana większość producentów samodzielnie zajmuje się kwestiami gwarancyjnymi. Zazwyczaj na stronie producenta znajduje się formularz kontaktowy, który służy do załatwiania spraw związanych z gwarancją i serwisem. Wielu producentów chce, aby zakupiony produkt był zarejestrowany na ich stronie. Do większości opakowań dołączona jest również karta gwarancyjna produktu, w której można znaleźć instrukcje dotyczące postępowania w sprawach gwarancyjnych.

Poniżej znajdują się adresy stron internetowych związanych z kwestiami gwarancyjnymi niektórych produktów.


Arizer
Rejestracja produktu: http://arizer.com/warranty

Ascent
Rejestracja produktu: http://www.davincivaporizer.com/ascent-product-registration/

Atmos
Rejestracja produktu: http://www.atmosrx.com/AtmosNation/warranty-registration-new.html

Boundless
Formularz kontaktowy: http://bndlsvapes.com/contact/

DaVinci
Rejestracja produktu: http://www.davincivaporizer.com/davinci-product-registration/

G Pro
Instrukcje dotyczące gwarancji: http://grencoscience.de/pages/warranty

Magic Flight
Szablon spraw gwarancyjnych: http://support.magic-flight.com/customer/portal/emails/new

Pax
Rejestracja produktu: https://www.paxvapor.com/uk/register/

Puffit
Rejestracja produktu: https://www.shop.discreetvape.com/pages/warranty

Storz & Bickel / Volcano
Szablon usługi serwisowej: http://www.storz-bickel.com/shop_eu/en/service/rma/

Vapir
Rejestracja gwarancji: http://www.vapir.com/support/warranty-registration