Warunki dostarczenia

Produkty i ceny produktów

Ceny produktów prezentowane są w powiązaniu z prezentacjami produktów. Nasze produkty zawierają podatek VAT. Zestawienie podatku można zobaczyć w koszyku oraz w potwierdzeniu zamówienia.

Metody Płatności

Za zamówienie możesz zapłacić w bankowości internetowej. W dni powszednie realizujemy płatności, które wpłynęły na nasze konto do godziny 12:00 i przekazujemy zamówienia do realizacji tego samego dnia. Niestety w naszym sklepie internetowym nie są obecnie dostępne żadne inne metody płatności.

Nieopłacone zamówienia

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, jeśli nie zostało ono opłacone na nasze konto w ciągu pięciu bankowych dni.

Dyskretna dostawa

Szanujemy prywatność naszych klientów. Zamówienia zawsze pakujemy w dyskretne brązowe lub białe paczki, woreczki pocztowe lub koperty. W przesyłkach nie ma logo ani wzmianki o nazwie naszego sklepu. Nie musisz wysyłać nam osobnej wiadomości w tej sprawie!

Metody dostarczania

Do dostarczania przesyłek używamy głównie Posti. W zależności od stanu magazynowego produkty wysyłane są w możliwie najkrótszym czasie, najczęściej jeszcze tego samego dnia, jednak zazwyczaj nie później niż w ciągu dwóch kolejnych dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Gdy przesyłka dotrze do odbioru, otrzymasz powiadomienie o przybyciu za pośrednictwem wiadomości tekstowej lub e-maila. Po tym produkty można natychmiast odebrać. Przesyłki listowe są dostarczane ze standardową przesyłką listową do drzwi lub skrzynki pocztowej.

Koszty wysyłki

Koszty dostawy zmieniają się w zależności od zawartości koszyka lub wyboru Klienta. Zawsze możesz śledzić koszty dostawy na prawym pasku bocznym strony. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana w terminie i zostanie zwrócona jako zwrot biurowy, kosztami ponownego wysłania Klient zostanie obciążony z góry.

Obszar sprzedaży

Produkty sprzedawane w sklepie internetowym dostarczane są na teren UE.

Sytuacja magazynowa

W naszym sklepie internetowym stany magazynowe sklepu internetowego i stany magazynowe obu sklepów są wskazane oddzielnie. Stan magazynowy jest na bieżąco aktualizowany, jednak zastrzegamy sobie prawo do zmian stanu magazynowego.

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, mailowych ani w sklepie. Zapytania składane telefonicznie, mailowo lub w sklepie nie są wiążącymi zamówieniami. Seeds of Love nie gwarantuje, że produkt, o który pytano w ten sposób, będzie dostępny później. Zapytanie ofertowe nie jest również wiążące dla klienta. Jako zamówienia wiążące traktujemy wyłącznie zamówienia opłacone z góry, złożone za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Nie rezerwujemy produktów dla nieopłaconych zamówień.

Czas dostawy

Zamówienia złożone w sklepie internetowym staramy się realizować i wysyłać pocztą zazwyczaj jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej w ciągu kolejnych dwóch dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Staramy się, aby nasze stany magazynowe były aktywne, szczególnie w przypadku najpopularniejszych artykułów, ale jeśli zamówionego przez Ciebie produktu chwilowo nie ma w magazynie, poinformujemy Cię o tym e-mailem. Jeśli chcesz, wyślemy całe zamówienie, gdy tylko otrzymamy brakujący produkt. Zamówienia staramy się dostarczać w całości. Jeśli produkt jest niedostępny przez dłuższy czas i nie jesteśmy w stanie sprowadzić go w większej ilości w rozsądnym czasie, zamówienie może zostać dostarczone w częściach.

Prawo zwrotu

Zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów, klienci sklepu internetowego mają prawo do anulowania zamówienia lub jego części w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Prawo zwrotu dotyczy tylko produktów nieużywanych, nadających się do sprzedaży. Otwarcie zapieczętowanego opakowania powoduje wygaśnięcie prawa zwrotu. Produkty niezamknięte można oglądać w taki sam sposób jak w sklepie, tzn. można obejrzeć towar z zewnątrz. Używanie produktu w sposób niezdatny do sprzedaży powoduje wygaśnięcie prawa do zwrotu.

Zwrot wadliwego produktu

Wszelkie zwroty muszą być zawsze wcześniej uzgodnione ze sprzedawcą. Okres reklamacji po odebraniu produktu wynosi 14 dni. Najlepszym sposobem na skontaktowanie się z nami jest formularz kontaktowy na stronie internetowej. Z reguły wadliwy produkt jest wymieniany tylko na ten sam nowy przedmiot. Sprzedawca nie zwraca kosztów poniesionych w związku ze zwrotem, chyba że zwrot został wcześniej uzgodniony ze sprzedawcą. Sprzedawca nie realizuje zwrotów wysłanych za pobraniem.

Przesyłki uszkodzone lub zagubione podczas dostawy

Niestety, pomimo starannego pakowania, Kuljetusliike nie zawsze udaje się dostarczyć paczki w stanie nienaruszonym. Z tego powodu dobrze jest już przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan przesyłki i ewentualne uszkodzenia w przesyłce.
Jeżeli przesyłka została uszkodzona w transporcie pocztowym, należy NATYCHMIAST sporządzić protokół szkody. Skontaktuj się również ze sprzedawcą, a uzgodnimy dostawę nowego produktu.

Jeśli Twoja paczka lub list zaginą po drodze, zalecamy skontaktowanie się z obsługą klienta Posti zgodnie z wybraną metodą dostawy.

Informacje kontaktowe

We wszystkich sprawach związanych z zamówieniami możesz kontaktować się z nami w następujący sposób:

E-mailem z info@seedsoflove.fi

Numer ubezpieczenia społecznego: FI27253323